Bc. Libor ČADA
Master's thesis
Komunikační strategie TV Beskyd s.r.o.
Communication Strategy of TV Beskyd s.r.o.
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie společnosti TV Beskyd s.r.o. se sídlem ve Vsetíně. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, popis sestavování komunikační strategie, analýza současného stavu TV Beskyd a jejího postavení na mediálním trhu, návrh nové komunikační strategie i modelu jejího řízení a ekonomického zhodnocení …moreAbstract:
In my thesis I focus on creating a communication strategy for TV Beskyd s.r.o. company located in Vsetín. Part of the thesis is revision of basic marketing solutions for a communi-cation strategy, TV Beskyd' s current situation review and its positioning on media market and proposal of a new communication strategy as well as a model of its management and economic evaluation of the solution.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Identifier:
18512
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČADA, Libor. Komunikační strategie TV Beskyd s.r.o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák