Finančná analýza ex-post v malých a stredných podnikoch – Nikola Budišová
Nikola Budišová
Bakalářská práce
Finančná analýza ex-post v malých a stredných podnikoch
Ex-post financial analysis in small and medium enterprises
Abstract:
This bachelor thesis deals with the assessment of the financial situation of the selected company through ex-post financial analysis. The first chapter contains the characteristics of small and medium enterprises and indicators of financial analysis. The second chapter takes place a financial analysis of company. The third chapter provides suggestions for improvement of financial situation.Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá posúdením finančnej situácie vybraného podniku prostredníctvom ex-post finančnej analýzy. Prvá kapitola obsahuje charakteristiku malých a stredných podnikov a ukazovateľov finančnej analýzy. Druhá kapitola uskutočňuje finančnú analýzu podniku. Tretia kapitola prináša návrhy pre zlepšenie finančnej situácie podniku.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vf9ec/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Marián Gál, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Vladimír Úradníček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík