Mgr. Veronika VOLEJNÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

The influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy. Dále pak mapuje nové nástroje vnitřního PR a tendence v České republice. Velká kapitola je věnována programu Investors in People (organizuje agentura Czech Invest), který je zaměřen mimo jiné na analyzování a následné zlepšování …more
Abstract:
This bachelor´s final project deals with the influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company. It clarifies the determination of internal Public relations, and describes different internal PR types and PR tools. The thesis also analyses the contemporary situation in Czech Republic. The main chapter concerns the “Investors in People“ programme (organized …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2651

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2006
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOLEJNÍKOVÁ, Veronika. Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications