Efektivnost reklamy a marketingová kampaň Skanska Reality – Bc. Veronika Vanišová
Bc. Veronika Vanišová
Diplomová práce
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň Skanska Reality
Efficiency of advertising and marketing campaign of Skanska Reality
Anotace:
Cílem práce je objasnění pojmů a detailní popsání základní terminologie daného tématu a dále pak analýza postavení marketingového oddělení ve společnosti Skanska Reality. Konkrétně pro vysvětlení využiji znalosti z prostředí firmy, kterou znám, a zaměřím se na otázky, k čemu slouží marketingové oddělení, jak oslovuje potencionální zákazníky, jaké formy komunikace, reklamy a mediální kampaně používá …víceAbstract:
The goal is to clarify the concepts and to define in detail the basic terminology of the topic and then, additionally, an analysis of the position of the Marketing Department of the Skanska Reality Company. For this explanation I will specifically utilise the knowledge of the environment of the company as I understand it I and will focus on the following issues: What are the goals that the Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fwgor/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Ondřej Svatoň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink