Činnosti a nástroje public relations – Monika Martínková
Monika Martínková
Bakalářská práce
Činnosti a nástroje public relations
Activities and tools of Public relations
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá oborem public relations (PR), a to zejména jeho hlavními nástroji a činnostmi. V teoretickém východisku je objasněno, k čemu, kdy a jak se public relations využívají, a proč se tento obor stal v současné době důležitou součástí marketingové mixu téměř každé organizace. Teoretická část se dále soustředí na obecný popis oboru public relations, rozebírá jeho historický vývoj …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the field of public relations (PR) and predominantly with its main tools and activities. The theoretical part clarifies for what purpose, when and how public relations are used and why this field has become such an important part of the marketing mix of almost every organization. Furthermore, the theoretical part focuses on a general description of the field of public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Public relations nadačního fondu
Tereza SOKOLOVÁ -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský
Název
Vložil
Vloženo
Práva