Radek Hošek, MBA

Bakalářská práce

Firemní kultura a její vliv na konkurenceschopnost organizace

Corporate culture and its influence on company competitiveness
Anotace:
Konkurenceschopnost, aneb jak být lepší než ti ostatní. Opravdu k tomu stačí mít jen skvělý produkt, či službu? Není stejně tak důležité to, v jakém prostředí produkt vzniká a kdo jej vyrábí? Jak schopní a motivovaní jsou lidé, kteří jej realizují, jak komunikují požadavky zákazníků a mezi sebou? Jak vlastníci a management podporují inovace a rozvoj firmy a posilují její jedinečnost? Jak vystupuje …více
Abstract:
Competitiveness, or how to be better than others. Is it really enough to have just a great product or service? Isn't it just as important in what environment the product is created and who produces it? How capable and motivated are the people who imple-ment it, how do they communicate customer requirements and with each other? How do owners and management support the company's innovation and development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ĺubomír Kubínyi, Ph.D.
  • Oponent: Radomír Saliger, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.