Firemní kultura a její vliv na konkurenceschopnost organizace – Radek Hošek, MBA
Radek Hošek, MBA
Bakalářská práce
Firemní kultura a její vliv na konkurenceschopnost organizace
Corporate culture and its influence on company competitiveness
Anotace:
Konkurenceschopnost, aneb jak být lepší než ti ostatní. Opravdu k tomu stačí mít jen skvělý produkt, či službu? Není stejně tak důležité to, v jakém prostředí produkt vzniká a kdo jej vyrábí? Jak schopní a motivovaní jsou lidé, kteří jej realizují, jak komunikují požadavky zákazníků a mezi sebou? Jak vlastníci a management podporují inovace a rozvoj firmy a posilují její jedinečnost? Jak vystupuje …víceAbstract:
Competitiveness, or how to be better than others. Is it really enough to have just a great product or service? Isn't it just as important in what environment the product is created and who produces it? How capable and motivated are the people who imple-ment it, how do they communicate customer requirements and with each other? How do owners and management support the company's innovation and development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ĺubomír Kubínyi, Ph.D.
- Oponent: Radomír Saliger, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Podniková kultura a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Irena Košíčková -
Podniková kultura a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Věra Střížová -
Manažerská kultura jako systém řízení a zdroje konkurenceschopnosti
Denisa Křivánková -
Organizační kultura jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Hana Nepovímová -
Diverzity management jako součást firemní kultury
Marianna Iliieva -
Firemní kultura a motivace zaměstnanců jako součást podnikové strategie zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Petra Chlupová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová