Jiří PLANÝ

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva

Measuring of customer's satisfaction in catering establishment of Interhotel Moskva
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s poledními menu v restauracích Interhotelu Moskva pomocí dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. V praktické části je nejprve popisován Interhotel Moskva a jeho historie …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with an analysis of the customer?s satisfaction with dining menu in restaurants of the Interhotel Moskva. Analysis is realized by questionnaires. The bachelor thesis is divided into theoretical and analytical part. Theoretical part is focused on processing of the theoretical informations and findings dealing with services, marketing research and customers satisfaction measurement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 21259

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Svěrák

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PLANÝ, Jiří. Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing