Experiential Education in Regular English Lessons – Bc. Mariana Navrátilová
Bc. Mariana Navrátilová
Master's thesis
Experiential Education in Regular English Lessons
Experiential Education in Regular English Lessons
Abstract:
Název této práce je Zážitková pedagogika v běžných hodinách anglického jazyka. Zážitková pedagogika je způsob učení většinou používaný na výletech, táborech a jako volnočasová aktivita, ale skoro nikdy není používaný ve škole. Tato práce zkouší dát dohromady zážitkovou pedagogiku a školní učebnice vytvořením sady vyučovacích hodin založených na zážitkové pedagogice, které by mohly být použity v běžných …moreAbstract:
The title of this thesis is Experiential Education in Regular English Lessons. Experiential education is a method of teaching that is used mostly on trips, camps and as a free time activity, but it is seldom used at schools. This thesis tries to put together experiential education and coursebooks by creating a set of experiential lessons that could be used alongside the coursebook in regular lessons …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sp69v/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Reader: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Instrukce lektorů Prázdninové školy Lipnice
Libor Pokorný -
Projektové řízení autorských kurzů v Prázdninové škole Lipnice - analýza a metodický průvodce
Zbyněk Riedl -
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Michaela KLOCOVÁ -
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
Klára ŠINDELKOVÁ -
Vliv časového odstupu pokurzovní reflexe na výpovědi účastníků zimní části Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice 2015.
Petr SKALKA -
Prázdninová škola Lipnice Projekt BOTTEGA
Šárka Ondřejová -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová