Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko – Bc. Kristýna MAZUROVÁ
Bc. Kristýna MAZUROVÁ
Master's thesis
Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko
Project an increase in tourist attractions of the region Zlín.
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu, který by zvýšil turistickou atraktivitu v regionu Zlínsko. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části charakterizuji základní pojmy související s cestovním ruchem. Dále se věnuji marketingu v cestovním ruchu, pře-devším pak marketingovému mixu a SWOT analýze. V druhé části analyzuji současný stav regionu Zlínsko a zmíním jeho největší turistické …moreAbstract:
Objective of my dissertation is create project, which would increase tourist attractions re-gion Zlínsko. The dissertation is divided into three parts. In the theoretical part characterize the basic concepts associated with touristm. Then we look at marketing in tourist trade, especially marketing mix and SWOT analysis. In the second part analyzes the current state of the region Zlín and mention its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15340
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAZUROVÁ, Kristýna. \textit{Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/7a7j48/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAZUROVÁ, Kristýna. Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková