Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko – Bc. Kristýna MAZUROVÁ
Bc. Kristýna MAZUROVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko
Project an increase in tourist attractions of the region Zlín.
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu, který by zvýšil turistickou atraktivitu v regionu Zlínsko. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části charakterizuji základní pojmy související s cestovním ruchem. Dále se věnuji marketingu v cestovním ruchu, pře-devším pak marketingovému mixu a SWOT analýze. V druhé části analyzuji současný stav regionu Zlínsko a zmíním jeho největší turistické …víceAbstract:
Objective of my dissertation is create project, which would increase tourist attractions re-gion Zlínsko. The dissertation is divided into three parts. In the theoretical part characterize the basic concepts associated with touristm. Then we look at marketing in tourist trade, especially marketing mix and SWOT analysis. In the second part analyzes the current state of the region Zlín and mention its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15340
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAZUROVÁ, Kristýna. Projekt zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková