Mystery shopping jako součást hodnocení zaměstnanců – Renata Potměšilová
Renata Potměšilová
Diplomová práce
Mystery shopping jako součást hodnocení zaměstnanců
Mystery shopping as an employee evaluation part
Anotace:
Diplomová práce se zabývá literární rešerší metody mystery shopping a jejího využití pro hodnocení zaměstnanců. Případová studie provedena na dvou českých organizacích zkoumá formy mystery shoppingu, nastavení standardů a checklistu, obsah a formu zpětné vazby, vliv odměn, dopady mystery shoppingu na organizaci, práci s výsledky a pohled zaměstnanců na tuto metodu.Abstract:
This thesis deals with the literature search of the mystery shopping method and its use in employee evaluations. This Case study was conducted by two Czech organizations and examines the following: different forms of mystery shopping, setting standards and checklists, content and form of feedback, the impact of rewards, the impact of mystery shopping on the organization, working with results and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76684
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Pavel Král
- Oponent: Gabriela Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76684
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Systém hodnocení zaměstnanců
Erika Rozsypalová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Mystery shopping: hodnocení bankovních služeb z pohledu zákazníka
Tereza Horčičková -
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt