Public Relations neziskové organizace – Kristýna Kolorosová
Kristýna Kolorosová
Bakalářská práce
Public Relations neziskové organizace
Analýza Public Relations a návrh strategie PR vybrané neziskové organizace
Anotace:
Analýza Public Relations v Oblastní Charitě Třebíč a posouzení souladu Public Relations aktivit s posláním a cíli organizace. Snaha objasnit základní pojmy z oblasti Public Relations. Tyto pojmy jsou definice PR, cíle PR, cílové skupiny, plánovací cyklus PR, PR audit. Provedení ankety o povědomí o činnosti Oblastní Charity Třebíč. Zhodnocení stávajícího stavu systému PR a navržení nové strategie PR …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2008
- Vedoucí: Jan Nový
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4792
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti
Kateřina Macháčková -
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Petr Ozogány