Sociální sítě jako nástroj marketingu značky, a jejich přínosy a rizika – Nikol Jiroutová
Nikol Jiroutová
Bakalářská práce
Sociální sítě jako nástroj marketingu značky, a jejich přínosy a rizika
Social media as a part of brand marketing strategy and their benefits and disadvantages
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat sociálními sítěmi a jejich potenciálu využití z pohledu značky. Pro uvedení do problematiky bude v první části této práce objasněn pojem sociální sítě a seznámení se s jednotlivými platformami s důrazem Facebook a Instagram. Se sociálními sítěmi si mnozí často asociují i influencery, kteří jsou často bráni jako jejich nedílná součást. Z toho důvodu se bude další …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with social networks and their potential for brand use. The first part of this work will clarify the concept of social networking, and describe individual platforms, with a focus on Facebook and Instagram. Many people associate influencers with social media. For this reason, the next part of the thesis will focus on defining influencers, and the steps to take when dealing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Klára Mouchová
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Využívání influencer marketingu vybranými značkami
Lesáková Lesáková -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová