Analýza webových stránek Unie Kompas – Mgr. Bc. Pavlína Pejlová
Mgr. Bc. Pavlína Pejlová
Bakalářská práce
Analýza webových stránek Unie Kompas
The Analysis of the Website Unie Kompas
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek Unie Kompas. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k elektronickému marketingu,zásady tvorby webových stránek a metody pro testování webových stránek. Praktická část obsahuje informace získané z uživatelského testování s pěti respondenty, dále doplněné u analýzy sekundárních dat získaných z nástroje Google Analytics a také z teplotních …víceAbstract:
The Bachelor thesis analyzes the websites of the Unie Kompas. The theoretical part explains the concepts related to electronic marketing, principles of creation web pages and methods for testing web sites. The practical part contains information obtained from user testing with five respondents, supplemented by analysis of secondary data obtained from the tool Google Analytics and also from heatmaps …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pejlová, Pavlína. Analýza webových stránek Unie Kompas. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelská testování vyhledávacích nástrojů pro prostorová data
Nikola Koktavá -
Uživatelské testování internetového obchodu se sportovním vybavením
Nikol Horáková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Návrh metodiky implementace nástroje Google Analytics na webových stránkách malých a středních podniků včetně následného vyhodnocení naměřených dat.
Jan Brunec -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Příprava projektu a analýza dat s použitím Google Analytics
Tomáš Drdek