Strategie učení se cizímu jazyku na gymnáziu: Doporučení pro praxi – Bc. Pavlína Mauerová
Bc. Pavlína Mauerová
Diplomová práce
Strategie učení se cizímu jazyku na gymnáziu: Doporučení pro praxi
Foreign Language Learning Strategies at Grammar Schools: Recommendations for Practice
Anotace:
Diplomová práce Strategie učení se cizímu jazyku na gymnáziu: Doporučení pro praxi se zabývá strategiemi učení se cizímu jazyku. Výzkum byl prováděn ve třetích ročnících gymnázia nebo jím odpovídajících ročnících víceletých gymnázií v Brně městě a Brně venkov. V první části práce je pozornost zaměřena převážně na definice strategií učení a jejich klasifikace dle několika autorů. Dále je zpracována …víceAbstract:
This diploma thesis Foreign Language Learning Strategies at Grammar Schools: Recommendation for Practise deals with foreign language learning strategies. The research was carried out in the third year of grammar school and equivalent classes of a different type of grammar school in two districts Brno-město and Brno-venkov. The first part of the thesis focuses on the definitions of learning strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a0rp3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jana Chlápková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita snižování chudoby v rozvojových zemích
Veronika Skryjová -
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Strategie zvládání stresu, resilience a self-esteem pacientů s nespecifickými střevními záněty.
Vanesa Čepková -
Regionální inovační strategie sociální ekonomiky pro Jihomoravský kraj
Tereza Trojanová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Dlouhodobá strategie rozvoje sociálních služeb na území vybrané obce s rozšířenou působností do r. 2030 (akcent na determinující faktory strategie)
Olga TOURKOVÁ -
Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin
Romana Fraňková