Petra Štědronská

Diplomová práce

Propagace České republiky v USA se zaměřením na New York

Promotion of the Czech Republic in the USA, mainly focused on New York
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou propagace České republiky v zahraničí a je zaměřena hlavně na americký trh a především na New York. Informovanost americké veřejnosti o České republice není příliš velká, často je stále ještě zaměňována za Československo. Její image také není příliš pozitivní. Vše by se ale dalo změnit pomocí účinné propagace. Komunikační kampaně jsou ovšem na americkém konkurenčním …více
Abstract:
This thesis deals with the promotion of the Czech Republic abroad and in the American market, and focuses primarily on New York. The American public isn't very aware of Czech Republic, in fact still confusing it with Czechoslovakia, also the image of Czech Republic isn't very positive. All of this could be changed with effective promotion. Communication campaigns within the large American competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2012
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Jana Valentová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29467