Propagace České republiky v USA se zaměřením na New York – Petra Štědronská
Petra Štědronská
Diplomová práce
Propagace České republiky v USA se zaměřením na New York
Promotion of the Czech Republic in the USA, mainly focused on New York
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou propagace České republiky v zahraničí a je zaměřena hlavně na americký trh a především na New York. Informovanost americké veřejnosti o České republice není příliš velká, často je stále ještě zaměňována za Československo. Její image také není příliš pozitivní. Vše by se ale dalo změnit pomocí účinné propagace. Komunikační kampaně jsou ovšem na americkém konkurenčním …víceAbstract:
This thesis deals with the promotion of the Czech Republic abroad and in the American market, and focuses primarily on New York. The American public isn't very aware of Czech Republic, in fact still confusing it with Czechoslovakia, also the image of Czech Republic isn't very positive. All of this could be changed with effective promotion. Communication campaigns within the large American competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29467
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2012
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Jana Valentová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29467
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
International Brand Promotion Strategy
Taras Dziuba -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Promotion of Rural Area - Back to Tradition
Tereza Korejtková -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew