Michaela Kloudová

Master's thesis

Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace

Corporate Social Responsibility as a form of internal and external corporate communication Comparison of global and local CSR strategies of the company Unilever
Abstract:
Společenská zodpovědnost firem, tedy Corporate Social Responsibility je téma, o kterém se v podnikatelském prostředí hovoří v posledních letech stále častěji. Diplomová práce se tímto trendem v komunikace firem zabývá a dokládá jej na příkladu firmy Unilever. V praktické části diplomové práce je srovnání globální a lokální strategie CSR společnosti Unilever.
Abstract:
Corporate Social Responsibility is a topic which is very often discussed lately. The diploma thesis focuses on this trend of corporate communication and shows it on the example of company Unilever. In the practical part of the thesis the comparison of global and local CSR strategies of Unilever is being described.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2011
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24360