Michaela Kloudová

Master's thesis

Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace

Corporate Social Responsibility as a form of internal and external corporate communication Comparison of global and local CSR strategies of the company Unilever
Anotácia:
Společenská zodpovědnost firem, tedy Corporate Social Responsibility je téma, o kterém se v podnikatelském prostředí hovoří v posledních letech stále častěji. Diplomová práce se tímto trendem v komunikace firem zabývá a dokládá jej na příkladu firmy Unilever. V praktické části diplomové práce je srovnání globální a lokální strategie CSR společnosti Unilever.
Abstract:
Corporate Social Responsibility is a topic which is very often discussed lately. The diploma thesis focuses on this trend of corporate communication and shows it on the example of company Unilever. In the practical part of the thesis the comparison of global and local CSR strategies of Unilever is being described.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
  • Vedúci: Jiří Mikeš
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24360