Bc. Martina Mráčková

Diplomová práce

Marketingová podpora trhu hybridních vozů

Marketing support for the hybrid cars market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem životního prostředí a marketingu na trhu hybridních automobilů. První kapitola vychází z aspektů potřeb ochrany životního prostředí v současné době a zabývá se souvislostmi mezi hybridními automobily a životním prostředím. V druhé kapitole je řešena problematika vlivu marketingového prostředí na prodej hybridů. V této kapitole jsou zároveň navrhnuta některá řešení …více
Abstract:
The main focus of this master thesis is the connection between the environment and marketing through the market of hybrid cars. First chapter derives from the aspects of needs of protection of the environment at the present time and deals with the relation between hybrid cars and the environment. Second chapter covers the issue of the influence of marketing environment on the amount of sales of hybrid …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní