Ing. Veronika Fojtíková

Master's thesis

Marketingový mix vybrané výrobní firmy

Marketing mix of the concrete company
Abstract:
Práce analyzuje značku Bravo společnosti Isolit Bravo, s.r.o. a to zejména výrobků divize kuchyňských elektrospotřebičů. Zaměřuje se na analýzu marketingové činnosti a marketingového mixu společnosti, analýzu prvků značky a postavení značky na trhu. V této práci je také vyhodnocena letáková kampaň, která propagovala slevové akce značky Bravo. Hodnocení letákové kampaně proběhlo pomoci marketingového …more
Abstract:
This dissertation analyses brand of Isolit Bravo, Ltd. company in a connection with a division of kitchen electrical appliances. It is focused to a analysis of the trade marketing activities, analysis of particular elements and brand's market position. The hand-out campaign, which had been advertising sales of Bravo products, is evaluated here as well. The evaluation of the hand-out campaign was made …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2007
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta