Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů – Bc. Eva Kratochvílová
Bc. Eva Kratochvílová
Bachelor's thesis
Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů
The role of emotion regulation in self-regulated learning in college students
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu seberegulovaného učení v souvislosti s emoční regulací. Teoretická část práce se zaměřuje na definici pojmu seberegulované učení, jeho modely, funkci a různá pojetí v průběhu času. Diskutovány jsou i individuální a kulturní rozdíly. Další část se zabývá vlivem seberegulovaného učení na školní úspěchy, a zahrnuje srovnání sebekontroly s inteligencí. Poslední teoretická …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the topic of self-regulated learning in the context of emotion regulation. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of the concept of self-regulated learning, its models, its function, and different conceptions over time. Individual and cultural differences are also discussed. The next section examines the impact of self-regulated learning on school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ldaat/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Reader: Mgr. Karolína Malíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
Perception of periodical temperature cycles regulating the circadian clock in larvae of \kur{Drosophila melanogaster}
Jakub OPELKA -
Regulace emocí dětí a dospívajících v institucionální péči
Kateřina Tomšejová -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Vztah emoční regulace a problematického hraní u queer hráčů videoher
Ondřej Musil -
Emoční regulace úzkosti mladých dospělých v kontextu sebedeterminační teorie
Terezie Jakubcová