DMS (Donors Message Service) a MK komunikace – Bc. Rudolf KOUKOL
Bc. Rudolf KOUKOL
Bachelor's thesis
DMS (Donors Message Service) a MK komunikace
DMS and MK communication
Abstract:
Práce pojednává o marketingovém mixu a jeho specifickém použití u dárcovských SMS (DMS). Na úvod představuje teoretické poznatky o marketingovém mixu a jeho použití, neziskových organizacích v ČR, představuje produkt neziskového sektoru {--} dárcovskou SMSku jako způsob získávání finančních prostředků. V praktické části je pozornost věnována analyzování marketingového mixu provozovatele systému DMS …moreAbstract:
This work is focused on marketing mix and its implementation for Donors Message Service. Firstly it introduces the theoretic aspects of marketing mix and its implementation, non-profit organizations and introduce the product of the NGO {--} Donors Message Service (DMS) for fundrising of NGO. In the practical part the attention is payed to analyse the marketing mix of the provider DMS and five organizations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier:
529
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2005
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOUKOL, Rudolf. DMS (Donors Message Service) a MK komunikace. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová