Bc. Rudolf KOUKOL

Bachelor's thesis

DMS (Donors Message Service) a MK komunikace

DMS and MK communication
Anotácia:
Práce pojednává o marketingovém mixu a jeho specifickém použití u dárcovských SMS (DMS). Na úvod představuje teoretické poznatky o marketingovém mixu a jeho použití, neziskových organizacích v ČR, představuje produkt neziskového sektoru {--} dárcovskou SMSku jako způsob získávání finančních prostředků. V praktické části je pozornost věnována analyzování marketingového mixu provozovatele systému DMS …viac
Abstract:
This work is focused on marketing mix and its implementation for Donors Message Service. Firstly it introduces the theoretic aspects of marketing mix and its implementation, non-profit organizations and introduce the product of the NGO {--} Donors Message Service (DMS) for fundrising of NGO. In the practical part the attention is payed to analyse the marketing mix of the provider DMS and five organizations …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zverejniť od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 529

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOUKOL, Rudolf. DMS (Donors Message Service) a MK komunikace. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications