Public Relations a komunikace ve zdravotnictví – Šárka Polanecká
Šárka Polanecká
Diplomová práce
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Public Relations and Communication in the Health Care Services
Anotace:
Cílem práce je seznámit s teoretickými poznatky z oblasti Public relations a následně na základě marketingového výzkumu zmapovat situaci řízení Public relations mezi nemocnicemi v České republice.Abstract:
The goal of theses is to introduce the theoretical knowledge in the field of Public Relations and subsequently on the basis of marketing research to map the situation of public relations management between hospitals in the Czech Republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22328
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Rudolf Střítecký
- Oponent: Hana Karásková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22328
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova