Tvorba výukového programu a jeho využití ve výuce odborných předmětů – Hana ČERNÁ
Hana ČERNÁ
Bachelor's thesis
Tvorba výukového programu a jeho využití ve výuce odborných předmětů
Creation of Teaching Program and Its Use in the Teaching of Vocational Subjects
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Tvorba výukového programu a jeho využití ve výuce odborných předmětů" se zabývá využitím interaktivních výukových prostředků při výuce odborných předmětů na střední škole. Cílem bakalářské práce je zlepšení a zkvalitnění výuky odborných předmětů prostřednictvím aktivizující výukové metody a práce s interaktivní tabulí SmartBoard. První a druhá kapitola tvoří teoretickou část …moreAbstract:
The bachelor thesis titled "Creation of teaching program and its use in the teaching of vocational subjects" deals with an interactive teaching instruments usage during teaching of vocationals subjects on hight school. The goal of the bachelor thesis is to improve and uprate teaching of vocationals subjects through the activating teaching methods and works with an interactive whiteboard SmartBoard …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Jan Šubert, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Hana. Tvorba výukového programu a jeho využití ve výuce odborných předmětů. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný