Digitální marketing v automobilovém průmyslu – Bc. Barbora Valentová
Bc. Barbora Valentová
Bakalářská práce
Digitální marketing v automobilovém průmyslu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude zaměřit se na oblast využívání moderních digitálních komunikačních a marketingových nástrojů při marketingové kampani a komunikaci s potenciálními i současnými zákazníky. Nejprve bude provedena rešerši aktuální situace v oblasti, kterou bude doplněna o poznatky z nově vzniklé společnosti Uniauta. Získané poznatky následně budou využity při tvorbě návrhu marketingové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to focus on the use of modern digital communication and marketing tools in marketing campaign and communication with potential and current customers. Firstly, a search will be made of the current situation in the area, which will be complemented by findings from the newly established company Uniauta. The knowledge gained will be used in the preparation of a marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/w18ee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Jelínek, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Unifikované verifikační prostředí digitální části integrovaných obvodů se smíšenými signály pro automobilový průmysl
Samuel Petráš -
Digitální excelence ve výrobě dílů a příslušenství pro motorová vozidla
Božena Tichá -
Implementace digitálního dvojčete a blockchainu do automobilového průmyslu
Marek Kejšar -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá