Bc. Barbora Valentová

Bakalářská práce

Digitální marketing v automobilovém průmyslu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude zaměřit se na oblast využívání moderních digitálních komunikačních a marketingových nástrojů při marketingové kampani a komunikaci s potenciálními i současnými zákazníky. Nejprve bude provedena rešerši aktuální situace v oblasti, kterou bude doplněna o poznatky z nově vzniklé společnosti Uniauta. Získané poznatky následně budou využity při tvorbě návrhu marketingové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to focus on the use of modern digital communication and marketing tools in marketing campaign and communication with potential and current customers. Firstly, a search will be made of the current situation in the area, which will be complemented by findings from the newly established company Uniauta. The knowledge gained will be used in the preparation of a marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Jiří Jelínek, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích