Digitální marketing v automobilovém průmyslu – Bc. Barbora Valentová
Bc. Barbora Valentová
Bachelor's thesis
Digitální marketing v automobilovém průmyslu
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bude zaměřit se na oblast využívání moderních digitálních komunikačních a marketingových nástrojů při marketingové kampani a komunikaci s potenciálními i současnými zákazníky. Nejprve bude provedena rešerši aktuální situace v oblasti, kterou bude doplněna o poznatky z nově vzniklé společnosti Uniauta. Získané poznatky následně budou využity při tvorbě návrhu marketingové …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to focus on the use of modern digital communication and marketing tools in marketing campaign and communication with potential and current customers. Firstly, a search will be made of the current situation in the area, which will be complemented by findings from the newly established company Uniauta. The knowledge gained will be used in the preparation of a marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/w18ee/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Jiří Jelínek, CSc.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Unifikované verifikační prostředí digitální části integrovaných obvodů se smíšenými signály pro automobilový průmysl
Samuel Petráš -
Digitální excelence ve výrobě dílů a příslušenství pro motorová vozidla
Božena Tichá -
Implementace digitálního dvojčete a blockchainu do automobilového průmyslu
Marek Kejšar -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá