Bc. Barbora Valentová

Bachelor's thesis

Digitální marketing v automobilovém průmyslu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce bude zaměřit se na oblast využívání moderních digitálních komunikačních a marketingových nástrojů při marketingové kampani a komunikaci s potenciálními i současnými zákazníky. Nejprve bude provedena rešerši aktuální situace v oblasti, kterou bude doplněna o poznatky z nově vzniklé společnosti Uniauta. Získané poznatky následně budou využity při tvorbě návrhu marketingové …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to focus on the use of modern digital communication and marketing tools in marketing campaign and communication with potential and current customers. Firstly, a search will be made of the current situation in the area, which will be complemented by findings from the newly established company Uniauta. The knowledge gained will be used in the preparation of a marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Jiří Jelínek, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích