Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu – Bc. Michaela Stejskalová
Bc. Michaela Stejskalová
Master's thesis
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Marketing communication campaign to support the recruitment of technical staff in a particular business
Anotácia:
Práce se zabývá vypracováním kampaně na podporu náboru technických pracovníků. Z důvodu nástupu Průmyslu 4.0 společnosti Škoda Auto stoupá potřeba technických pracovníků, jichž je nedostatek, proto byla navržena nová inovativní kampaň na podporu náboru. Cílem diplomové práce je vypracovat kampaň, jež by odpovídala cíleným standardům Škoda Auto v personální oblasti a zároveň by posílila image společnosti …viacAbstract:
The thesis deals with the creation of a campaign to support the recruitment of technical staff. Due to Industry 4.0 companies need more and more technical workers therefore a new innovative campaign to promote recruitment has been proposed. The aim of the diploma thesis is to create a campaign that would correspond to the Škoda Auto targeting standards in the personnel field and at the same time strengthening …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v1qyt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEJSKALOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/7cy79q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro kreativní marketingovou agenturu Share Yourself
Nikola Pozdílková