Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu – Bc. Michaela Stejskalová
Bc. Michaela Stejskalová
Diplomová práce
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Marketing communication campaign to support the recruitment of technical staff in a particular business
Anotace:
Práce se zabývá vypracováním kampaně na podporu náboru technických pracovníků. Z důvodu nástupu Průmyslu 4.0 společnosti Škoda Auto stoupá potřeba technických pracovníků, jichž je nedostatek, proto byla navržena nová inovativní kampaň na podporu náboru. Cílem diplomové práce je vypracovat kampaň, jež by odpovídala cíleným standardům Škoda Auto v personální oblasti a zároveň by posílila image společnosti …víceAbstract:
The thesis deals with the creation of a campaign to support the recruitment of technical staff. Due to Industry 4.0 companies need more and more technical workers therefore a new innovative campaign to promote recruitment has been proposed. The aim of the diploma thesis is to create a campaign that would correspond to the Škoda Auto targeting standards in the personnel field and at the same time strengthening …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v1qyt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEJSKALOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu} [online].
Praha, 2019 [cit. 2019-12-12]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/7cy79q/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce doc. Ing. Aleš Hes, CSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov