Lukáš Turek
Bakalářská práce
Marketing extrémních sportů
Marketing of extreme sports
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem extrémních sportů a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy týkající se tématu. Mezi ty nejdůležitější patří sportovní marketing, marketingový mix se zaměřením na sportovní odvětví, extrémní sporty a jejich klasifikace. V závislosti na praktickou část je také kladen velký důraz na marketingovou komunikaci, její specifika …víceAbstract:
The bachelor work deals with extreme sports marketing and it is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the basic concepts related to the topic. The most important are sports marketing, marketing mix -- focused on sports marketing, extreme sports and their classification. Depending on the practical part it is also placed great emphasis on marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Brian Kachlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64413
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Natálie Ševčíková -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Marketing ve sportu
Tomáš FLIEGL -
Event Marketing a Spartan Race: Identifikace motivačních faktorů dospělých účastníků extrémních závodů
Dana Bednářová -
Marketing značky v cestovním ruchu
Veronika Wirthová -
Event Marketing a Spartan Race: Identifikace motivačních faktorů dospělých účastníků extrémních závodů
Dana Bednářová -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia