Lukáš Turek

Bakalářská práce

Marketing extrémních sportů

Marketing of extreme sports
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem extrémních sportů a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy týkající se tématu. Mezi ty nejdůležitější patří sportovní marketing, marketingový mix se zaměřením na sportovní odvětví, extrémní sporty a jejich klasifikace. V závislosti na praktickou část je také kladen velký důraz na marketingovou komunikaci, její specifika …více
Abstract:
The bachelor work deals with extreme sports marketing and it is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the basic concepts related to the topic. The most important are sports marketing, marketing mix -- focused on sports marketing, extreme sports and their classification. Depending on the practical part it is also placed great emphasis on marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Brian Kachlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/64413

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management