Bc. Marie Šišmová

Bachelor's thesis

Veletrhy cestovního ruchu v ČR jako nástroj marketingové komunikace

Travel Fairs in the Czech Republic as a Tool of Marketing Communication
Abstract:
Práce se věnuje tématu veletrhů cestovního ruchu a porovnáním jejich účinnosti s jinými nástroji marketingové komunikace (webové stránky cestovních kanceláří a cestovních agentur). Hlavním cílem práce je analyzovat, jakého významu dosahují veletrhy cestovního ruchu v porovnání s dalšími marketingovými nástroji V rámci vlastní práce je analyzován význam veletrhů cestovního ruchu v současné době a také …more
Abstract:
The work focuses on tourism fairs and comparing their effectiveness with other marketing communication tools (website tour operators and travel agencies). The main objective of this work is to analyze how important tourism fairs reach compared with other marketing tools within own work is analyzed the importance of tourism fairs in the present and also the travel agency website INVIA and two travel …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní