Veletrhy cestovního ruchu v ČR jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Marie Šišmová
Bc. Marie Šišmová
Bakalářská práce
Veletrhy cestovního ruchu v ČR jako nástroj marketingové komunikace
Travel Fairs in the Czech Republic as a Tool of Marketing Communication
Anotace:
Práce se věnuje tématu veletrhů cestovního ruchu a porovnáním jejich účinnosti s jinými nástroji marketingové komunikace (webové stránky cestovních kanceláří a cestovních agentur). Hlavním cílem práce je analyzovat, jakého významu dosahují veletrhy cestovního ruchu v porovnání s dalšími marketingovými nástroji V rámci vlastní práce je analyzován význam veletrhů cestovního ruchu v současné době a také …víceAbstract:
The work focuses on tourism fairs and comparing their effectiveness with other marketing communication tools (website tour operators and travel agencies). The main objective of this work is to analyze how important tourism fairs reach compared with other marketing tools within own work is analyzed the importance of tourism fairs in the present and also the travel agency website INVIA and two travel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hrmdi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová