Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve – Miroslava Anderová
Miroslava Anderová
Bakalářská práce
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Social networks and their use in czech hospitality
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was a descriptive analysis of social networks in czech hospitality. The thesis consists of three chapters. The first chapter pays attention to the overview of social networks marketing in hospitality. It is dedicated to the essence of marketing mix and marketing communication in relation to hospitality and it is also dedicated to specifics of social networking in hospitality …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce bola deskriptívna analýza sociálnych sietí v českom hotelierstve. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá prehľadom marketingu sociálnych sietí v hotelierstve. Venuje sa podstatne marketingového mixu a marketingovej komunikácie vo vzťahu k hotelierstvu a taktiež sa venuje špecifikám sociálnych sietí v hotelierstve. Cieľom analytickej časti bakalárskej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15327/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDEROVÁ, Miroslava. \textit{Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/7d912m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková