Bc. Tomáš Rosenkranc

Bakalářská práce

Komparace komunikační strategie vybraných veřejných a soukromých vysokých škol

Compare of communication strategy private and public colleges
Anotace:
Cílem bakalářské práce je porovnání komunikační marketingové strategie vybrané veřejné a soukromé vysoké školy. Teoretická část definuje marketingové pojmy, základní marketingové komunikační metody a obecně nahlíží na marketingovou komunikaci. Praktická část je zaměřená na konkrétní srovnání komunikačních strategií vybraných vysokých škol. K dosažení cíle bylo použito dotazníkového šetření.
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is the comparison of the marketing strategies used between a chosen state university and a private university. The theoretical part defines marketing terms, basic marketing comunication methods and a general overview of marketing communication. The practical part is focused on the specific comparison of communication strategies within the chosen universities. To reach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní