Bc. Tomáš Rosenkranc

Bachelor's thesis

Komparace komunikační strategie vybraných veřejných a soukromých vysokých škol

Compare of communication strategy private and public colleges
Abstract:
Cílem bakalářské práce je porovnání komunikační marketingové strategie vybrané veřejné a soukromé vysoké školy. Teoretická část definuje marketingové pojmy, základní marketingové komunikační metody a obecně nahlíží na marketingovou komunikaci. Praktická část je zaměřená na konkrétní srovnání komunikačních strategií vybraných vysokých škol. K dosažení cíle bylo použito dotazníkového šetření.
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is the comparison of the marketing strategies used between a chosen state university and a private university. The theoretical part defines marketing terms, basic marketing comunication methods and a general overview of marketing communication. The practical part is focused on the specific comparison of communication strategies within the chosen universities. To reach …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní