Komparace komunikační strategie vybraných veřejných a soukromých vysokých škol – Bc. Tomáš Rosenkranc
Bc. Tomáš Rosenkranc
Bachelor's thesis
Komparace komunikační strategie vybraných veřejných a soukromých vysokých škol
Compare of communication strategy private and public colleges
Abstract:
Cílem bakalářské práce je porovnání komunikační marketingové strategie vybrané veřejné a soukromé vysoké školy. Teoretická část definuje marketingové pojmy, základní marketingové komunikační metody a obecně nahlíží na marketingovou komunikaci. Praktická část je zaměřená na konkrétní srovnání komunikačních strategií vybraných vysokých škol. K dosažení cíle bylo použito dotazníkového šetření.Abstract:
The goal of this bachelor thesis is the comparison of the marketing strategies used between a chosen state university and a private university. The theoretical part defines marketing terms, basic marketing comunication methods and a general overview of marketing communication. The practical part is focused on the specific comparison of communication strategies within the chosen universities. To reach …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a2nvx/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROSENKRANC, Tomáš. \textit{Komparace komunikační strategie vybraných veřejných a soukromých vysokých škol}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/7dafqt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková