Analýza marketingové komunikace e-shopu www.drogerie-slevy.cz – Ing. Martin Podolák
Ing. Martin Podolák
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace e-shopu www.drogerie-slevy.cz
Analysis of marketing communication of e-shop www.drogerie-slevy.cz
Anotace:
S ohledem na zvolené téma bakalářské práce je obsahem popis teoretických nástrojů pro marketingovou komunikaci v prostředí internetu a zároveň i jejich praktické použití v rámci spuštění nového podnikatelského záměru. Čtenář se dozví, jak vedení společnosti postupovalo v jednotlivých krocích a s jakým výsledkem.Abstract:
In regards to the chosen subject matter of the dissertation, its content is the description of theoretical instruments in internet marketing communication channels, and their practical application within the framework of a new entrepreneurial project. The reader will find out how management progressed during the various stages, and what the results in each instance were.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c7h14/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová