Bc. Nina Strašková

Master's thesis

Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie

International Marketing of Selected Company - Case Study
Abstract:
Mezinárodní marketing je velice komplexní a rozsáhlou disciplínou, jejíž nedbalá příprava v rámci expanze firmy na cizí prostředí může způsobit značné poškození image firmy, či může dokonce vést až k ukončení existence této společnosti. Z tohoto důvodu se budu snažit popsat jednotlivé stěžejní faktory, které nejvíce ovlivňují přípravu, průběh a řízení marketingové strategie v mezinárodním prostředí …more
Abstract:
International marketing is rather complicated and wide discipline, whose lack of preparation within the expansion of a company to the foreign environment may cause termination or damage of the company´s image. Therefore I will try to describe particular core factors which influence the preparation, process and management of the marketing strategy in the international environment the most. As a whole …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní