Bc. Nina Strašková

Diplomová práce

Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie

International Marketing of Selected Company - Case Study
Anotace:
Mezinárodní marketing je velice komplexní a rozsáhlou disciplínou, jejíž nedbalá příprava v rámci expanze firmy na cizí prostředí může způsobit značné poškození image firmy, či může dokonce vést až k ukončení existence této společnosti. Z tohoto důvodu se budu snažit popsat jednotlivé stěžejní faktory, které nejvíce ovlivňují přípravu, průběh a řízení marketingové strategie v mezinárodním prostředí …více
Abstract:
International marketing is rather complicated and wide discipline, whose lack of preparation within the expansion of a company to the foreign environment may cause termination or damage of the company´s image. Therefore I will try to describe particular core factors which influence the preparation, process and management of the marketing strategy in the international environment the most. As a whole …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní