Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie – Bc. Nina Strašková
Bc. Nina Strašková
Diplomová práce
Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie
International Marketing of Selected Company - Case Study
Anotace:
Mezinárodní marketing je velice komplexní a rozsáhlou disciplínou, jejíž nedbalá příprava v rámci expanze firmy na cizí prostředí může způsobit značné poškození image firmy, či může dokonce vést až k ukončení existence této společnosti. Z tohoto důvodu se budu snažit popsat jednotlivé stěžejní faktory, které nejvíce ovlivňují přípravu, průběh a řízení marketingové strategie v mezinárodním prostředí …víceAbstract:
International marketing is rather complicated and wide discipline, whose lack of preparation within the expansion of a company to the foreign environment may cause termination or damage of the company´s image. Therefore I will try to describe particular core factors which influence the preparation, process and management of the marketing strategy in the international environment the most. As a whole …víceKlíčová slova
Klíčová slova Globalizace marketingová analýza marketingový plán interkulturní prostředí reklama segmentace komunikační mix globální a lokální marketing. Key Words Globalization marketing analysis marketing plan intercultural environment advertising segmentation communication mix global and local marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xb1sk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Rozbor působení finančních konglomerátů na finanční stabilitu a možnosti usměrňování jejich činnosti v globálním a lokálním měřítku
Lukáš Navrátil -
Rozbor působení finančních konglomerátů na finanční stabilitu a možnosti usměrňování jejich činnosti v globálním a lokálním měřítku
Marek Kubeš -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov