VIZUÁLNÍ IDENTITA FARMY VLČÍ BOUDA – Terezie STAŇKOVÁ
Terezie STAŇKOVÁ
Bakalářská práce
VIZUÁLNÍ IDENTITA FARMY VLČÍ BOUDA
Visual identity of a small company
Anotace:
Výstupem mé práce je logo a vizuální styl rodinné farmy Vlčí bouda v Jizerských horách. Logo nese v sobě několik charakteristik farmy. Skládá se ze stopy a písma. Stopu československého vlčáka, jako zvířete, po kterém je farma pojmenovaná. Stopa nese odkaz po každém zvířeti, co zanechalo stopu na farmě. Stopa s písmem vytváří celek, který může být přenášen na jakýkoliv materiál a dává tak farmě variabilitu …víceAbstract:
The output of my work is a logo and visual style for the Vlčí bouda family farm in the Jizera Mountains. The logo incorporates several characteristics of the farm, consisting of a paw print and lettering. The paw print belongs to a Czechoslovakian Wolfdog, which is the animal the farm is named after. The paw print represents every animal that has left their mark on the farm. The paw print and lettering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. akademický malíř František Steker
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Terezie. VIZUÁLNÍ IDENTITA FARMY VLČÍ BOUDA. Plzeň, 2023. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Design for people - udržitelný design
Anna MAREŠOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
Daniel Slameň -
Grafický design jako forma vizuální komunikace
Erika Mithoferová -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva