Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Mattel Česká republika s.r.o. – Anna Dřevěná
Anna Dřevěná
Bachelor's thesis
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Mattel Česká republika s.r.o.
Analysis and proposal of marketing strategy of the company Mattel Czech Republic s.r.o.
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je kritické zhodnocení, doporučení změn a návrh komunikační strategie společnosti Mattel v České republice. Nejprve jsem se v první kapitole teoretické části zabývala obecně marketingem. Druhá kapitola je věnována komunikaci a jejím nástrojům. V praktické části se třetí kapitola zabývá historií, aktuální situací na trhu, používanými komunikačními nástroji a pohledem spotřebitelů …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis is critical evaluation, recommendation of changes and proposal of strategy of Mattel Czech Republic s.r.o. First chapter of the theoretical part is focused on marketing in general. Second chapter is devoted to communication mix and its elements. In practical part is the third chapter concerned with history, current situation on market, used communication strategy and view …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50163
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Kateřina Rotterová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50163
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá