Supervize učitelů základních škol - praxe a očekávání – Mgr. Kristýna Rusnáková
Mgr. Kristýna Rusnáková
Bachelor's thesis
Supervize učitelů základních škol - praxe a očekávání
Teachers' supervision - praxis and expectations
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá supervizí učitelů základních škol. Teoretická část obsahu kapitolu zabývající se definicí supervize a jejími děleními, zejména dle přístupu na supervizi vzdělávací podpůrnou a administrativní. Druhá kapitola teoretické části shrnuje dosavadní poznatky o supervizi učitelů českých základních škol. Popisuje současný stav, možnosti jeho modifikace a bariéry bránící těmto …viacAbstract:
The main objective of this bachelor thesis was to describe the teachers’ supervision on boarding schools. The theoretical part of the thesis maps the definition of supervision and individual classes of supervision, which are divided according to the attitude to the supervised: the educational supervision, the supporting supervision and the administrative supervision. The second chapter sums up the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u9ceq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2013
- Vedúci: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Humanities / Education
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce učitelů na malotřídní základní škole (případová studie)
Klára Beranová -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Study of a class of bijective S-boxes constructed with Linear Feedback Shift Registers
Bhupendra Singh -
Oral Corrective Feedback in EFL Lessons - Attitudes of Learners and Teachers
Kristýna Krajíčková -
Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic
Veronika Halászová -
Providing Feedback in Cybersecurity Games
Michal Urban