Supervize učitelů základních škol - praxe a očekávání – Mgr. Kristýna Rusnáková
Mgr. Kristýna Rusnáková
Bachelor's thesis
Supervize učitelů základních škol - praxe a očekávání
Teachers' supervision - praxis and expectations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá supervizí učitelů základních škol. Teoretická část obsahu kapitolu zabývající se definicí supervize a jejími děleními, zejména dle přístupu na supervizi vzdělávací podpůrnou a administrativní. Druhá kapitola teoretické části shrnuje dosavadní poznatky o supervizi učitelů českých základních škol. Popisuje současný stav, možnosti jeho modifikace a bariéry bránící těmto …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis was to describe the teachers’ supervision on boarding schools. The theoretical part of the thesis maps the definition of supervision and individual classes of supervision, which are divided according to the attitude to the supervised: the educational supervision, the supporting supervision and the administrative supervision. The second chapter sums up the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u9ceq/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2013
- Supervisor: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Humanities / Education
Theses on a related topic
-
Spolupráce učitelů na malotřídní základní škole (případová studie)
Klára Beranová -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Providing Feedback to English Teachers at Lower Secondary Schools
Sabina Roztočilová -
Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic
Veronika Halászová -
Automated Feedback for Cybersecurity Training
Valdemar Švábenský -
Providing Feedback in Cybersecurity Games
Michal Urban