PORADENSTVÍ V OBLASTI TECHNICKÉ PODPORY – Pavel ŠŮSTEK, DiS.
Pavel ŠŮSTEK, DiS.
Bakalářská práce
PORADENSTVÍ V OBLASTI TECHNICKÉ PODPORY
Consultancy over phone technical support
Anotace:
Ve své práci se zabývám poradenstvím v oblasti telefonní technické podpory. Mým cílem je objasnit oblast poradenství a vypracovat model ideální efektivní komunikace. Při vypracování modelu ideální komunikace využívám teorii v této práci, kterou konzultuji s poznatky zjištěnými dotazníkem.Abstract:
In my thesis, I´m writing about consultancy in a technical support area. My goal is to reveal consultancy area and build a model of ideal, effective communication. In this model, I´m using the theory from this thesis and some tips from a questionnaire.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Veselský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŮSTEK, Pavel. PORADENSTVÍ V OBLASTI TECHNICKÉ PODPORY. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika v profilaci na personální management
Práce na příbuzné téma
-
Klient pro 3D klient/server šachy
Tomáš Starka -
Využití technik supervize ve vztahu dobrovolník - klient
Tereza Nesvatbová -
Klient UltraGridu pro Android
Jaromír Kala -
Vytvoření počítačové hry typu server - klient
Lukáš Vančura -
Webový klient pro nemocniční systém
Adam Teršl -
Mobilní klient vzdáleného informačního systému využívající webové služby
Lukáš Neuschl
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 3. 2017