Pavel ŠŮSTEK, DiS.
Bachelor's thesis
PORADENSTVÍ V OBLASTI TECHNICKÉ PODPORY
Consultancy over phone technical support
Abstract:
Ve své práci se zabývám poradenstvím v oblasti telefonní technické podpory. Mým cílem je objasnit oblast poradenství a vypracovat model ideální efektivní komunikace. Při vypracování modelu ideální komunikace využívám teorii v této práci, kterou konzultuji s poznatky zjištěnými dotazníkem.Abstract:
In my thesis, I´m writing about consultancy in a technical support area. My goal is to reveal consultancy area and build a model of ideal, effective communication. In this model, I´m using the theory from this thesis and some tips from a questionnaire.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Veselský, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠŮSTEK, Pavel. PORADENSTVÍ V OBLASTI TECHNICKÉ PODPORY. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Klient pro 3D klient/server šachy
Tomáš Starka -
Využití technik supervize ve vztahu dobrovolník - klient
Tereza Nesvatbová -
Klient UltraGridu pro Android
Jaromír Kala -
Mobilní klient vzdáleného informačního systému využívající webové služby
Lukáš Neuschl -
Vytvoření počítačové hry typu server - klient
Lukáš Vančura -
Prípadová štúdia analýzy, návrhu a realizácie informačného systému založeného na architektúre klient server
Peter Pančík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/3/2017