Připravenost dětí předškolního věku pro vstup do ZŠ – Eliška TOMICZKOVÁ
Eliška TOMICZKOVÁ
Bakalářská práce
Připravenost dětí předškolního věku pro vstup do ZŠ
The readiness of preschool age child for the entry into the primary school
Anotace:
Práce je zaměřena na připravenost dětí předškolního věku pro vstup do 1. třídy. Zabývá se požadavky, které se u dítěte vyžadují ve všech oblastech připravenosti (somatická připravenost, kognitivní připravenost, emocionálně-sociální připravenost, pracovní připravenost), její podporou ze strany rodičů a učitelů MŠ a projevy nepřipravenosti. Dále se zaobírá posuzováním připravenosti dítěte, důsledky nedostatečné …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on readiness of preschool children to enter the first class. It deals with the requirements that are required in all areas of child preparedness (somatic, cognitive, emotional and social, skill), its support of the parents and kindergarten teachers and signs of unpreparedness. It also deals with the assessment of readiness, the consequences of the lack of preparedness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zveřejnit od: 6. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Hendrychová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMICZKOVÁ, Eliška. Připravenost dětí předškolního věku pro vstup do ZŠ. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Kognitivní schopnosti u dětí s odloženou školní docházkou
Pavla KONEČNÁ -
Připravenost školských institucí na integraci somaticky znevýhodněných dětí.
Ivana KREJČÍKOVÁ -
Školní připravenost u dětí 1. třídy základního vzdělávání
Veronika PÚPALOVÁ -
Školní připravenost dětí ze specifického prostředí
Jaroslav KAŇA -
Připravenost žáka na povinnou školní docházku z pohledu učitele
Kateřina Kašpárková -
Možnosti intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky
Martina DOKLÁDALOVÁ -
Školní připravenost dětí ze specifického prostředí
Jaroslav KAŇA -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková