Lucie Kantorová
Master's thesis
Projektová metoda výuky v chemii
Project method in chemistry lessons
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektovou metodou výuky a jejím využitím ve výuce chemie. Stěžejní části je popis samotné metody a hlavní zaměření je analýza realizovaných žákovských projektů na našich školách. V závěru práce jsou uvedeny návrhy projektů a ukázky z realizaceAbstract:
This thesis deals with the project method in teaching and its use in chemistry lessons. The main part forms the description of the method itself and the work is primarily focused on the analysis of completed pupils´ project at our schools. At the end of the work there are examples provided of the project proposals and samples of pupils´ resulsts
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: Lukáš Müller
- Reader: Veronika Mrázová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Přírodovědecká fakultaMaster programme / field:
Chemie / Učitelství chemie pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školy
Theses on a related topic
-
CLIL na gymnáziu, výuka chemie
Veronika Ziková -
Využití programu Origin ve cvičení z analytické chemie
Vít Hořínek -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights